DeMaio.info - Rock Talk

Categorized | facts

In memoriam, Bon Scott

Posted on 19 February 2010 by DeMaio

Se năştea pe 9 iulie 1946. Ceva mai târziu, scotea AC/DC în lume, pentru că fără Bon trupa australiană nu cred că ar fi existat. Oricât de mult îl iubesc eu pe Dave Evans, nu avea ceea ce are Bon Scott: scânteia. Acel minuscul lucru care face diferenţa.

Bon Scott nu a stat foarte mult printre noi. A plecat pe 19 februarie 1980, lăsându-ne amintiri, regrete, dar şi o moştenire muzicală de care nu ne vom putea despărţi vreodată.

Să te odihneşti în pace, Bon.

În ceea ce mă priveşte, one of these days…


Asculta mai multe audio Muzica

http://demaio.info/wp-content/plugins/sociofluid/images/stumbleupon_48.png http://demaio.info/wp-content/plugins/sociofluid/images/technorati_48.png http://demaio.info/wp-content/plugins/sociofluid/images/google_48.png http://demaio.info/wp-content/plugins/sociofluid/images/myspace_48.png http://demaio.info/wp-content/plugins/sociofluid/images/facebook_48.png http://demaio.info/wp-content/plugins/sociofluid/images/yahoobuzz_48.png http://demaio.info/wp-content/plugins/sociofluid/images/mixx_48.png http://demaio.info/wp-content/plugins/sociofluid/images/twitter_48.png

96 Comments For This Post

  1. Florin Says:

    Lagar spunea cu ceva vreme in urma, tot aici:
    “Ii respect pe fratii Young &Co. si inteleg motivele pentru care au trebuit sa ia decizia luata si au mers inainte. Ar fi fost pacat sa se opreasca in fatidicul an 1980.Pacat pentru universul hard rock,pacat pentru fanii care respirau Ac/Dc. Pentru mine personal, trupa asta, ca feeling ma refer. a murit pe 19 februarie 1980. Nu vreau sa aud comentarii, vrajeli lesinate de trei lei legate de Brian Johnson, sau comparatii idioate care incearca sa-l puna pe asta mai sus mentionat sau pe “King of all Badasses”(ma intreb care cururi sunt alea)aka Dave Evans pe picior de egalitate cu acea unica voce, unica personalitate numita Bon Scott. Bon a fost un titan,un zeu coborit din cer pentru putin timp si aruncat fanilor de hard rock din lumea intreaga pentru a-i delecta, pentru a le umple vietile cu versurile si melodiile al caror maestru a fost. Bon Scott a fost anotimpul de vara in care ti se rupea pula de orice si-n care traiai clipa pentru ceea ce era de fapt, un moment tracator pe care doar o eliberare personala ii putea da un sens, o valoare. Bon a fost un vagabond frumos si visator, nostalgic dar alert, o briza simtita intins fiind pe o plaja galbena undeva la un capat de lume. Asa ca ma pis pe toate compilatiile astea care parca nu se mai termina de citiva ani buni. Acum nu stiu cit timp in urma am urmarit un documentar Ac/Dc. Ii luau interviu lui Malcolm, subiectul fiind moartea lui Bon Scott, si cuvintele ii ieseau greu din gura, fiind vizibil marcat emotional.Doar ca n-a plins, si asta se intimpla dupa cel putin paisprezece sau cincisprezece ani de la decesul lui Bon.Vreau sa cred ca trupa a continuat nu din motive economice ci pur si simplu pentru ca muzica din ei trebuia expusa,era ceva fara de care nu ar fi putut exista. Doar in felul asta pot accepta ce s-a intimplat dupa 1980 incoace. RIP Ronald Belford “Bon” Scott (9 July 1946 – 19 February 1980).”
    Nu ma bag la partea cu Brian sau Evans dar, la partea cu Bon, subsciru.

  2. DeMaio Says:

    @Florin – Iar eu, cu siguranţă, nu am ce să mai spun. Da, sufletele noastre au murit puţin pe 19 februarie 1980.

  3. Dan Simoaica Says:

    RIP Bon Scott!

  4. DeMaio Says:

    @Dan Simoaica – RIP :(

  5. veone Says:

    Disparut in glorie, cum ii sade bine unui artist. Azi poate ar fi avut burta, chelie si bascheti. Sa-l pastram in amintire mereu asa cum era, dement, tanar, putin caraghios si foarte, foarte talentat…

  6. DeMaio Says:

    @veone – Putea să aibă orice. Numai să fie. Asta cu şezutul bine nu sunt sigur că este tocmai corectă, dar na, aşa stau lucrurile, din nefericire.

  7. veone Says:

    @deMaio: Da, sigur ca mai bine traia :) Si pentru el, si pentru noi. Nu zic ca e bine sa moara in glorie, zic doar ca asa mor starurile.

  8. DeMaio Says:

    @veone – :) Nu ştiu câte staruri au murit din cauza propriei vome, dar na :)

  9. animaloo Says:

    “Da, sufletele noastre au murit puţin pe 19 februarie 1980.”

    pfuai bre. cum suna asta. Si ma gandeam io : bah, oare io ce faceam pe 19 februarie 1980. Meam amintit. Nu existam. si mam gandit in continuare: oare cum o fi sa mor inainte sa apar. si am ras.
    si mam distrat.

    si meam dat seama, pentru a n-a uara, ca moartea unui lautar (nu conteaza cat de talentat) cel mult ma intristeaza doo trei zile.

  10. DeMaio Says:

    @animaloo – Eu existam, de prin 1973. Dar, orişicum, la ora aia nu sunt foarte sigur că auzisem de AC/DC. În rest, sunt dispus să cred că anumite lucruri fac parte din mine. Aşa cum a făcut parte şi plecarea lui Freddie şi a altora. Nu, la Cobain nu am tresărit, mă aşteptam şi era calea logică. Vezi, tu, Bogdane, încă mai pun suflet. Te rog să mă ierţi pentru asta, sunt doar un nenorocit de om…

  11. animaloo Says:

    poi bre. hai so lom asa.

    din sufletul tau fac parte neste melodii. Asa ca, moartea lu gigel nu sterge melodiile alea. Daca naveam cedee intelegeam.
    Cel mult, cand moare un dasta poti sa te intristezi ca sufletul tau nu o sa primeasca ceva nou, nu ca moare ceva din el

  12. DeMaio Says:

    @animaloo – Nu pot să nu-ţi dau dreptate, cumva :)

  13. Florin Says:

    Animal00, da-l in Franţ pe Gigel, ce daca o murit, fix rahat cu perje, bine ca o ramas cedeurile.
    Daca pe tine te intristeaza cel mult doo zile, nu inseamna ca omii is dupa chipul si asemanarea ta.
    La titlu spune ca “In memoriam”

  14. DeMaio Says:

    @Florin – …ce să mai spun…

  15. animaloo Says:

    ah florine. ce om mare esti tu ca suferi dupa un alt om. om cu care nai baut o bere. noroc ca lumea nui la fel de rea si cinica si nu este creata dupa imaginea mea.

    tzimaginezi o lume in care un om de stiinta care face frun medicament de cacat care salveaza X oameni, unde x este un numar foarte mare, sa castige mai multi bani decat un lautar? ioi

  16. DeMaio Says:

    @animaloo – Eu stau şi mă gândesc la problemă. Că nu văd care este. Oamenii sunt aşa cum sunt. Pe unii îi doare în cur. Alţii au ceva mai multe fibre. Nici una din categoriile acestea nu este de căcat. Doar dacă vrem noi neapărat…

  17. Florin Says:

    Animal00, de unde pustie ai inteles tu ca-s io mare ? Zici ca am voie sa simt numa daca am baut bere cu omu, nu ? Si daca am baut o bere cu tine, am voie sa simt dinspre tine, altfel nu?
    Bre om, n-am treaba ca lumea ii sau nu ca tine, io spunem sa nu te iei pe tine etalon. Ca nu esti.
    De ce naiba trebuie sa bagi banii aici? Mai bine nu-mi raspunde.
    In rest, sa fie asa cum spui tu, da-l in frant de lautar, cum dreq ne permitem sa ne gandim la el, doar nu ne stim din albul ochilor, nu-i nici o pieerdere, munca lui ii pe cd-uri.
    Asa ca te rog frumos sa ma scuzi ca mi-am permis sa-l ascult pe Bon de 25 de ani incoace si sa simt ceva despre treaba asta.

  18. DeMaio Says:

    @Florin – :) Ştiu.

  19. Florin Says:

    DeMaio, mda, pe aia cu cat ar fi putut castiga lautaru si cat omu de stiinta n-am inteles-o, da-i mai bine asa.
    Oricum is doar un pularau care se da mare ca-i pasa, ca de fapt nu-mi pasa, ca poate sa-ti pese doar doo trei zile, ii scris.

  20. animaloo Says:

    Florine, daca nai inteleso e problema ta. Dar inteleg, e luni dimineata. e frumos afara. Daca nai castigat la loto probabil esti in birou.

    Unde pana calului am zis sa nu asculti ACDC? A. Ca mi se pare amuzant sa zici “Da, sufletele noastre au murit puţin pe 19 februarie 1980” in conditiile in care “Dar, orişicum, la ora aia nu sunt foarte sigur că auzisem de AC/DC” inseamna ca ma rad de exprimarea nu toma fericita a lui demaio.
    Pe data de 19.02.1980 la 7 anisori ai lui Demaio, cred ca singura lui parte din suflet care putea sa moara era ca nu poa sa se juaca cu putza in zapada, ca ii ingheta.

    in rest, salveaza patetismele pentru lucruri care chiar conteaza. Si apropo: vez ca patetic nu are latura agresiva decat in engleza

  21. Florin Says:

    Animaloo, bre om, vad ca insisti sa le incurci. Unde pustie ai vazut tu ca am treaba cu “Da, sufletele noastre au murit puţin pe 19 februarie 1980” ?!
    Si de unde pustie ai dedus ca-i vorba de ascultat si nu de simtit
    PS. si tot nu ai luminat-o pe aia cu vazutul in ochi, fie si la bere. ?

  22. DeMaio Says:

    @Florin – Mdeah… :(

  23. DeMaio Says:

    @animaloo – Dar tu ai senzaţia că eu am zis-o strict referitor la timp şi spaţiu, nu? Ei bine, nu. Poate tocmai de aceea nu ne-am oprit să-l serbăm pe Eminescu nici în ziua de azi…

  24. DeMaio Says:

    @Florin – Nu are rost, pe bune. De ceva vreme, începe lumea să ne calce în picioare. Asta drept răsplată că încercăm să facem ceva. Pe cuvânt dacă mai pricep ceva. Dar na, m-am obişnuit cu condiţia de român: ca să mă simt bine, trebuie să accept şi partea cealaltă. Şi e cu atât mai groasă treaba cu cât ne oprim la rahaturi. Asta este. Nu mai zic nimic.

  25. Florin Says:

    DeMaio, bre, conteaza doar daca lautaru o lasat cedeuri. A … si daca mai da ceva pe viitor. Daca nu mai da nimic, ai voie sa te intristezi.
    Iara daca un om (pe care nu l-ai vazut in albu ochilor, musai) o murit acum nu’s cat timp, daca simti ceva despre lucrurile ale, inseamna doar ca te dai mare ca-ti pasa.

  26. 665 Says:

    Ho, ca va-ncingeti. :)))

    Animaloo vrea sa spuna (chestie cu care sunt de acord) ca oricat as aprecia un om care face ceva pentru ceilalti, fie muzica, fie film, fie sport, fie poduri, fie ce mai vreti voi, nu pot sa sufar ca un caine atunci cand dispare, daca nu l-am cunoscut personal si am schimbat niste vorbe, ne-am apropiat.
    Asa ar trebui sa innebunesc din cauza ca muzica clasica as asculta-o cu lacrimi in ochi si printre oftaturi, multe carti le-as citi hohotind si tot asa.
    Jos palaria, un respect pastrat in sinea ta si o bucurie pentru ceea ce te incanta din opera omului ala. Mai mult sau mai putin cinic si rece, cam asa vad eu situatia asta.

  27. 665 Says:

    Si nu cred ca incearca cineva sa calce in picioare.
    De regula am incercat sa am interventii si comment-uri cu ceva mai multa carne, ca-s satul de “thumb up” “misto” “marfa” si d-astea.
    Dar sa acceptam si parerea celuilalt, atata timp cat si-o sustine argumentat, zic ca e bine. ;)

  28. Florin Says:

    @665, pai si io am spus ca dac animaloo ii asa, nu insemneaza ca toata lumea ii ca el. Daca el simte doar doo sau trei zile, nu inseamna ca toti tre sa fac la fel. Cum el poa sa simta ce si cum are chef, la fel ii si pentru restu.

  29. DeMaio Says:

    @665 – :)

  30. DeMaio Says:

    @Florin – Cât se poate de corect. Altfel ajungem la globalizare. Şi pe cuvânt dacă vreau să ajung să simt ca alţii.

  31. animaloo Says:

    “De ceva vreme, începe lumea să ne calce în picioare.”

    te-am calcat pe degetul mare de la picior ca ai exagerat. Daca eram bulangiu radeam de tine cu lacrimi la faza aia.
    dar na…cum ziceam. uneori lunea te agiti mai tare decat e rost

  32. DeMaio Says:

    @animaloo – Nu mă agit. Ştiu jocul ăsta şi ştiu şi de ce este aşa. Una peste alta, în timp ce noi nu avem nici o problemă cu părerea ta, tu ai o problemă cu noi. Pe care, normal, vrei neapărat să ne-o impui, că altfel suntem inferiori, probabil. Ei bine, NU! Şi NU rămâne, cât am să fiu pe aici :)

  33. serpenta Says:

    sincer, la cum vad lucrurile, as spune ca vine vremea sa desfiintezi de tot DeMaio.info. sunt unii care se tem si in ziua de azi ca ai sa scrii iar. azi ai spus pe mess ca pregatesti un nou blog, uite unde s-a ajuns EXACT azi.
    coincidenta? sa fim seriosi.
    odihneste-te, bogdan. asta iti urez.
    in rest, totul e ca la romani.

  34. DeMaio Says:

    @serpenta – Nu se pune problema. Şi cred că lucrurile sunt cumva departe de a fi aşa. Dar ai dreptate. Încerc să fac un lucru, şi în loc să primesc o mână sau o vorbă de ajutor, pentru că nu fac pentru mine asta sau doar pentru mine, primesc observaţii de genul ăsta, referitoare la nimicuri. Asta anulează toată munca, tot cheful de muncă pe care-l ai. Pentru cine mama dracului să mai faci asta, dacă aşa stau lucrurile? De ce să mai încerci să mai oferi ceva?

  35. animaloo Says:

    da bre. si mie in fiecare an la 26 martie 1827 imi moare un pic sufletul

    io ma gandeam ca azi o sa bei o bere in cinstea lu maestru scott. Si evidentiam faptul ca moartea lui nu tia sters muzica de pe CDuri. Si ca partea aia a ta de suflet care reactiona la muzica lui nu a murit pentru ca daca ar fi murit, acum cand ascultai ACDC erai rece si treceai mai departe.
    Ce ti-am impus? sa nu mai asculti? ti-am zis ca e decacat ca asculti?

    Si da bre. sa stii ca daca te plangi ca o fata mare care a vazt pula schimba cu ceva treaba,. Nu toate criticile sunt rele si nu toate pupaturile in pula sunt bune. Pasta tzo zic ca vorba ceea, am baut o bere impreuna.

  36. Florin Says:

    Animaloo, “Cel mult, cand moare un dasta poti sa te intristezi ca sufletul tau nu o sa primeasca ceva nou, nu ca moare ceva din el”
    “si meam dat seama, pentru a n-a uara, ca moartea unui lautar (nu conteaza cat de talentat) cel mult ma intristeaza doo trei zile.”
    Cum am mai spus, ii cu simtitu, nu cu ascultatu.

  37. DeMaio Says:

    @animaloo – Cum, suferi după un lăutar amărât ca Beethoven? Pana mea, cum de se poate asta, bre om? E un căcat, lasă-l încolo, cum să moară sufletul pentru aşa ceva? Una peste alta, nu am cerut să mă pupe nimeni, iar zecile de înjurături şi altele înrudite de pe aici (în varianta mea veche) cred că spun totul. Dar trecem peste. Cultul personalităţii mele se opreşte în casă, acolo sunt imens, pentru că am pentru cine. Aici sunt un neica nimeni, la fel ca voi toţi. Care doar încearcă să vă ofere ceva. Vă place, luaţi, nu, foarte bine, dar hai să discutăm pe teme reale, nu pentru că o evocare e mai încinsă decât crezi tu că ar trebui să fie. Asta era ceea ce spuneam.
    Iar berea, o să convoc una, sper să treci pe acolo, poate-mi explici mai bine :)

  38. DeMaio Says:

    @Florin – :)

  39. animaloo Says:

    florine m-ai pierdut aici. vrei sa imi evidentiezi faptul ca muzica se asculta in incinta miocardului, ciocanelele si scaritele fiind doar interfata de inserare a muzicii?

    si eu te intreb daca esti constient de faptul ca Brian Johnson recomandă fanilor să vadă muzica drept “distracţie” şi nimic mai mult.
    “Avem câţiva fani foarte încrezuţi”….

  40. animaloo Says:

    demaiule: berea mereu.
    si sincer: betovan imi place. dar abia az, ca idee, am aflat si io cand a murit. plm, si m-am intristat. Nu stiam ca a murit. D

  41. DeMaio Says:

    @animaloo – Eşti fantastic :)

  42. 665 Says:

    Nu, e doar fantastik. ;)

    Eu nu am inteles de ce din doua miscari ati ajuns la catastrofe de genul “inchidem blogul, asa e la romani”… Chiar ma depaseste rau.

    Asta-i ideea? Ca ne luam la dans si din 2 pasi si-o pirueta, gata armaggedonu? Plm. Mai constructiv, tovarasi, mai constructivi.

  43. DeMaio Says:

    @665 – Eu nu am ajuns la concluzia asta, neapărat, dar na, sunt unii care se gândesc la mine mai mult decât trebuie :)

  44. Florin Says:

    Animaloo, tu esti bolund ? De ce tot le amesteci, ascultatu cu simtitu ?
    Daca tu poti sa te intristezi numai pentru ca nu o sa mai privesti ceva nou, de ce trebuie sa fie si in dreptul altora la fel ?
    Lasa-l mo pe Brian, cine are treaba cu el ? Muzica o asculta fiecare cum poate sa o inteleaga. Simtitul despre omul care o facut muzica aia, ii altceva. Daca bei o bere in cinstea lu’ maestru Bon, de ce sa o bei ? Pen’ ca nu simti nimic despre el ? Vezi cum zic ?

  45. animaloo Says:

    deci Florine. Citeste un pic urmatoarele chestii.
    in 1980 nu stiati despre acdc. Asa ca atunci nu putea sa iti moara nimic. Acum ca asculti ACDC mai mult decat sati para rau ca ala a murit atunci si ca nu a mai produs nimic, nu ai cum. e imposibil. asta cu “muritul sufletului” nu se face retrospectiv.

    berea o bei pentru el, penca tza oferit ceva cetz place. Si aia e “in memorian”. NU patetisme ieftine si reci. Pentru ca vine unu care se plictiseste la munca si o face pe serpenta sa iasa din cusca ei ca miroase a scandal.

  46. animaloo Says:

    deci baaaaa
    scria la mine ca scrisai 40 years ago.
    si ma gandeam: ieta ba. io in 1970 aveam net :D

  47. Florin Says:

    Animaloo, te intreb, iarasi, unde pustie ai vazut tu ca am spus io ceva de anul murit sufletu 1980? Nu ma confunda cu DeMaio, care t-o explicat framos ca o facut referire cu simtitul despre momentul ala nu la momentul ala. In fien, sa revenim, deci, n-am spus nemica de simtit cu murit sufletu la 1980.
    Tu te rezumi la placut muzica (ca banui ca nu te-o incantat nici stilul de viata si n-ai citit nici comentaru lui Lagar). Atii o dau in patetisme ieftine si reci, noa, pusca-ma :P

  48. Florin Says:

    PS. tu ai un lautar d’asta de sa-ti placa cel mai mult si mai mult ?
    Noa, daca crapa, simti doo zile si apoi ti se falfaie dinspre el ? Te intereseaza numa cedeurile ? Si daca srii peste x ani ca t-o fost si mai iti e drag, vine unu si spune ca n-ai voie sa simti numa doo trei zile despre el, restu’ e cedeuri, cum iti pare ?
    Pentru maestru Bon, fain ar fi sa bem o bere. Restu … fiecare cum doreste, fara bule ori edicte.

  49. animaloo Says:

    bada. si m-am oprit la “Bon a fost un titan,un zeu coborit din cer pentru putin timp si aruncat fanilor de hard rock din lumea intreaga pentru a-i delecta, pentru a le umple vietile cu versurile si melodiile al caror maestru a fost” am ras. si am continuat.

    pe de alta parte, tu te bagasi in discutia cu mine si de maiu, discutie despre aia cu moartea la 1980. Si m-am gandit io, asa in sinea mea, ca si tu ai murit la 1980. Si ma gandeam ca ce tares az, vorbesc cu fantome.

    In plus. La muzica, de obicei ma rezum la muzica. Nu incerc sa caut trairi decat daca ma ajuta la sex cu gajici. Si, daca e sa caut ceva in muzica, nu cred ca rocanrolul imi va exprima mai mult de libertate. Ceea ce iar se bate la cap cu trairile pe baza muzicii.

  50. Florin Says:

    Animaloo :D
    Am fugit sa mai beu inca un uisichi pentru maestru Bon, chiar daca inca mai is mahmur din 19 si 20. Cum ii cu libertatea aia ? :P

  51. animaloo Says:

    pe 22 tu esti mahmur? BETIVULE.

  52. Dan Simoaica Says:

    Animaloo, de ce am eu impresia ca tie doar iti place sa te bagi in seama?
    Crezi ca rezolvi ceva daca faci niste oameni lautari?
    Incearca sa faci si tu ceva pe lumea asta sa vezi cum e…

  53. Florin Says:

    Animaloo, pai vezi mei “a fost anotimpul de vara in care ti se rupea pula de orice si-n care traiai clipa pentru ceea ce era de fapt, un moment tracator pe care doar o eliberare personala ii putea da un sens, o valoare”. Adica ce daca pe 21 m-am dres. Ha. Maine ma dreg iara. Pe Live Wire, de bun inteles.

  54. DeMaio Says:

    @animaloo – Da, treaba aia nu ştim cum să o remediem :))

  55. DeMaio Says:

    @Dan Simoaica – :) Corect.

  56. Lagar Says:

    @animaloo Nu stiu de ce imi dai impresia ca esti genul care daca si-ar putea suge pula de unul singur nu ar mai avea nevoie de femei. Un vechi sufic sentiment spune ca: “Music and singing do not produce in the heart that which is not in it.”
    Tu esti unul care nu are?

  57. DeMaio Says:

    @Lagar – Pleaseee… :(( Hai să nu ajungem chiar aici, te rog…

  58. Lagar Says:

    sterge-mi postul

  59. DeMaio Says:

    @Lagar – Nu se pune problema de aşa ceva. Cred că doar că, inclusiv cu spiritele încinse, putem dovedi că avem argumente departe de lirica străzii :)

  60. 665 Says:

    Bai, daca s-a ajuns la d-astea (facand abstractie de faptul ca animaloo mi-e bun prieten), unde premiul pentru excelenta il primesti pentru injuraturi iscusite din motive de o alta parere (ce mai conteaza ca si argumentata), dar in acelasi timp pozezi si in sensibil, personal mi-am cam terminat treaba p-aci.
    La buna vedere!

    P.S. e grav ca se confunda boemia cu marlania

  61. DeMaio Says:

    @665 – Regret şi eu acelaşi lucru şi sper să fie doar o chestie de moment. Din nefericire, nu am alt drum de ales decât a lăsa oamenii să-şi exprime părerea. Ceea ce de altfel am făcut mereu. Nu văd cine a acordat cui un premiu de excelenţă, eu unul nu sunt de acord cu acea atitudine şi sper din tot sufletul să ne mai vedem :)

  62. 665 Says:

    Era metaforic. ;)

  63. DeMaio Says:

    @665 – Mama ei de viaţă să fie! Sper ca metaforică să fie şi asta cu plecarea sau să se refere doar la acest post :)

  64. Bogdan Says:

    De-aia ii zice Rock Talk, sa discute poporul. Dar in limitele limbajului civilizat.
    On-topic, Bon Scott e si acum o mare pierdere. Chiar daca, am mai zis-o, eu am crescut pe AC/DC-ul cu Johnson si e normal sa imi placa ala mai mult.

  65. DeMaio Says:

    @Bogdan – Aoleu! :))

  66. Bogdan Says:

    Yes, I’m back in black! :)

  67. DeMaio Says:

    @Bogdan – LoooL!

  68. Florin Says:

    Io inca is mahmur :P , asa ca va rog sa ma scuzati si sa ma corectati daca gresesc.
    Animaloo o avut treaba cu DeMaio, nicidecum cu Bon Scott. Iara in dorinta lui de a-i arata lu omu DeMaio ca o exajerat cu sufletele la momentul 1980, o trasat cat si cum ii de suferit, simtit pasat, Lucru care in dreptul lui imi pare perfect normal, numai ca nu vad de ce ar avea aplicabilitate extinsa. Io m-am oparit ca dara ma gonzider ca-s preten cu DeMaio, care DeMaio o explicat mai apoi ca la momentu 1980, nu o murit nemic, ca gandul la momentul cela ne induce anumite simtiri, unora dintre noi.
    Apoi aproape diavolesc 665 o venit sa calmeze omii, pen’ca ii preten cu Animaloo si probabil ca ii drag si DeMaio. Asta dupa ce nu m-am inteles io cu animaloo. Apoi m-am inteles cu Animalo. Care Animaloo o zis ca rocku’ ii libertate. Adica muzica poate sa fie ca simti.
    Apoi omii s-or certat iarasi, cu sau fara motive.
    Deci, incepand de la Animaloo care o avut treaba cu DeMaio (bine ca aveti nickuri, ca daca va bogdaneam pe tati, mai mare varza iesea) da fara legatura cu Bon Scott, am ajuns ca io sa ma intreb: ce pula mea de legatura au astea cu Bon Scott ???!!! Mereti ma si beti un jinars, lasati in putie chegurile pe vene, io-s de vina pentru tat, io am incins spiritele dejaba, ca am fost bat. Si mai is. Si cineva sa ma duca acasa :
    http://www.youtube.com/watch?v=rgVYz17DS4g
    I’m bleary eyed and you’re waiting for the sunshine (to come and kill me)

  69. DeMaio Says:

    @Florin – Ce naiba să mai spun… :)

  70. animaloo Says:

    mie imi place ca florin, beat fiind, a inteles importantul.

    “Crezi ca rezolvi ceva daca faci niste oameni lautari?”
    O da. M-ar chema producator si as avea carci de bani. Alde scott a fost “lautar” ca asa a vrut pulicica lui de australian. Ca era bun la treaba aia sau ca nu era, ii o alta discutie.
    Voi cand cititi lautar vedeti numa tiganu? Frate, daca munca ta ii da cantaret cei rau in a zice”ba esti cantaret” ?
    Dar cum ziceam, traim intr-o lume in care un cantaret este mai apreciat decat un om care salveaza vieti. Nui corect, dar asta e

    “Incearca sa faci si tu ceva pe lumea asta sa vezi cum e”
    mi-am facut aseara o laba masturbatoare. A fost bine. Mersi de sfat

    “Nu stiu de ce imi dai impresia ca esti genul care daca si-ar putea suge pula de unul singur nu ar mai avea nevoie de femei.”

    iti spun eu dece. Pentru ca parerile mele cu privire la deitati si cantareti (sa nu le mai zic lautari) sunt diferite. In sensul ca cantaretul cel mult ii canta unui zeu. Dar, neavand cum sa ma ataci, penca nu intelegi cum scriu sau valoarea de la IQ nu te ajuta, te-ai gandit sa ma jignesti, crezand ca daca ma faci yogin o sa ma simt trist si o sa plang.
    NTZ.

  71. DeMaio Says:

    @animaloo – Uof.

  72. Florin Says:

    Deci bre, io aici nu ma mai bag ovtopic. Asa ca, la subect, Animaloo o gresit, n-are cum sa fie putulica, da ?!
    Cum da di ce ?!
    http://www.youtube.com/watch?v=7YUuyzQDmjY
    D’asta, chiar daca-s metaforice, da ?

  73. DeMaio Says:

    @Florin – :))

  74. animaloo Says:

    pulicica bah nu putulica. diferenta de par pubian si ceva centimetrii.

    si big bolz poa sa fie si langa o putzulica. am vazut io intrun porn.

  75. DeMaio Says:

    @animaloo – :))

  76. Lagar Says:

    @animaloo ce virsta aveti, Maestre?
    Intreb pt ca nu sunt eu vreun mare veteran rock,vreun Nostradamus al planetei, vreo mare personalitate intr-un domeniu sau altul si nici nu am mari pretentii ca om. Asta ca sa elucidam enigma legata de IQ-ul meu. Nu stiu pe la ce etaj imi desfasor viata,dar probabil ca nu traiesc la inaltime. Ce am vrut sa spun, si recunosc ca am adus elemente de mitocanie in incercarea mea greoaie de a raspunde, a fost ca tu faci o analiza pseudo-filozofica a situatiei de acum treizeci de ani. Adevarul este ca nici nu ai fi putut face altceva tinind cont de anul in care te-ai nascut. Stii, aberatiile astea muzicale cu care ne-am obisnuit urechile,indiferent de gen sau gust muzical, ni le-am obisnuit cu sufletul si nu cu mintea. Sa-ti cer sa intelegi cum simteam eu muzica ascultata acum o suta de ani si ce nostalgii si regrete ma incearca de fiecare data cind un artist al perioadei respective da coltul, ca sa ma exprim artistic,sunt convins ca mi-ar fi practic imposibil. Stiu ca muzica, fotografia,cititul, cit si un alt milion de activitati spiritualo-artistice sunt doar apanajul unei minti conditionate de societate si ca in marele scenariu al vietii “apucaturile”astea nu au vreo valoare,dar daca intr-adevar crezi si APLICI principiile astea in existenta ta de zi cu zi, atunci ce pula mea cauti sa comentezi simtirea unuia sau altuia? Daca IQ-ul tau salasuieste in camera liftului si spiritul tau rezida printre liniile drepte ale unui alt univers,oare de ce imi ceri sa renunt la vis in favoarea cinismului care oricum e la indemina oricui si nu necesita mari calitati intelectuale? De filozofi sunt satul si chiar cunosc citiva destul de maricei,bine asezati pe la diversele edituri care le publica “operele”. Daca il regret pe Bon Scott? Cu siguranta. Punctul tau de vedere a fost ori vreo analiza rece facuta cu sinceritate, ori vreun joc de carti cu 665 si DeMaio. Care varianta este cea pe care as lua-o cu mine chiar ca nu are importanta. Te-as ruga insa sa fi mai atent cu cuvintele in viitor,pentru ca in fond nu sunt doar cuvinte.

  77. animaloo Says:

    maestre lagar. In momentul in care te bagi ca musca in lapte intr-o discutie care nu te are ca interlocutor, o faci pe proprie raspundere. In conditiile in care mai incerci si o mitocanie simpatica nu o sa ma intristezi. Ci eventual o sa incerc si eu sa iti raspund pe aceeasi moneda.

    Eu nu comentam simtirile. Ci comentam strict blogul. Si comentam exagerarea cu moartea sufletului intr-un an in care demaio nu stia de existenta omului cela. Ca a fost om. N-a fo nici zeu coborat da pa munte.
    Si mie imi plac tare niste cantareti. Si mie mi so ridicat doamna pula pe niste melodii ale unor oameni decedati prin moarte subita cauzata de deces precoce, la nivelul in care nu am putut sai vad. Si da, sunt trist ca nu i-am vazut si live. Dar moartea lor nu mi-a influentat viata. Poate muzica lor. Dar moarte lor nu. Nu are cum. Pentru ca in fond, so dau in labe triste, Freddie (Sa dau un caz) este viu de fiecare data cand pun Queen in pleilist, asa cum si Bon Scott traieste prin prisma melodiilor pe care le puneti voi in pleilist.
    Deci, sa parafrazez un clasic: Bon n-a murit, Bon s-a transformat

  78. Florin Says:

    Animaloo, te rog framos s-o lasi in sfanta duoamna … de treaba.
    Nu-i vorba de influentat viata, ci de simtit. Io-s mai lacramos ashe … pusca-ma.
    Iara Freddie ii la fel de mort precum Bon, oricat i-am pune noi in pleilist. Adica tu de ce ai voie sa graiesti metaforic, legat de muartea omilor, iara noi nu, asta legat de zeu de pe munte ?
    Io intr-un feli am ascultat Queen pana in 1991, si in altul dupa 1991.
    Si daca in 24 noiembrie ma intristez (ca nu am cum pustie sa sarbatoresc ori sa ma bucur), nu cred ca ii fr’un bai din treaba asta. La fel cum nu ii nici un bai daca ti se falfaie.

  79. fleurdulys Says:

    Deci ce-am inteles eu din discutia asta e ca daca eu mor, da’mi ramane blogul, eu sunt de fapt vie. :)) Asta chiar m-a convins sa nu-mi sterg blogu’ in veci.

  80. DeMaio Says:

    @fleurdulys – =))))))))))))))) Foarte tare!

  81. DeMaio Says:

    @Florin – Nu este nici o problemă, în nici un sens. Dar uite că nu mai vedem asta…

  82. Florin Says:

    Fleurdulys, omul o specificat ca astea-s labe triste, dar noa, ideea ar fi ca daca nu-l cunoastem pe om in albul ochilor ar fi gresit sa suferim dupa el.
    Inteleg ca noi cunoastem doar munca cantaretilor, dupa asta avem voie sa simtim.
    Ideea ar fi, pentru mine, ca asti cantareti transmit ceva din ei prin muzica lor (nu dadea Animaloo), in felul asta ajungi sa-i cunosti intr-un fel, sa simti ce primesti din partea lor. Si aici ii valabil pentru cei care-si compun muzica.
    Si nu vad de ce n-am voie sa simt doar despre omii pe care i-am vazut numa’ in albul ochilor. Ca am simtit neste trebi si despre Ileana Cosanzeana, si nu m-am intalnit cu el. Pacat.
    In alta ordine de idei, ai voie sa simti despre Marie Curie ori despre Pateur, ca ei or ajutat, or salvat vieti, iar Bon sau Freddie n-au ajutat.
    In fapt se supne ca dupa Night Prowler
    http://www.youtube.com/watch?v=Hruhe6n7Stk
    ar fi urmat neste sinucideri, deci o facut rau Bon. Da stai, ca daca omii s-or sinucis din cauza asta inseamna ca muzica te poate face sa simti. Nu zic ca Animaloo nu are dreptate cu momentu 1980.
    Insa cred in continuare ca nu-i nici un bai daca omii nu-s asemenea lui.
    Ca sa scoti asa ceva, trebuie sa simti diferit
    http://www.youtube.com/watch?v=VsFIftPcvIs
    Asa ca, in memoriam, LET THERE BE ROCK
    http://www.youtube.com/watch?v=98I85ceICRM

  83. 665 Says:

    De fapt, cand ii berea aia?

  84. Florin Says:

    Mei, ruganminte, sa fie sambata, sa poci ajunge si io la capitala.

  85. animaloo Says:

    nu fleur, trebuia sa intelegi ca cine te citeste peste 100 de ani de la moartea ta, la moartea ta lea murit sufletu.
    “Adica tu de ce ai voie sa graiesti metaforic”

    nam specificat bre ca ie laba trista?

  86. animaloo Says:

    nu fleur, trebuia sa intelegi ca cine te citeste peste 100 de ani de la moartea ta, la moartea ta lea murit sufletu.

    “Adica tu de ce ai voie sa graiesti metaforic”

    nam specificat bre ca ie laba trista?

  87. Florin Says:

    Animaloo, ba da bre, specificasi, si specificai si io, si specifica si DeMaio ca o fost metaforic :P (si mi-o intrat la moderare comentariu unde am specificat ca specificasi, pentru ca am pus trii legaturi).

  88. DeMaio Says:

    Bună idee. Sâmbătă, bere??? :) Sounds fuckin’ good!

  89. animaloo Says:

    bah din pacate sambata am niste trebi pe la caru lu bere. daca suntetz acolo beau si cu voi. daca sunteti in zona viu sa va injur si sa ne batem si live macar do bere…

  90. DeMaio Says:

    @animaloo – Bun loc :) :d

  91. Florin Says:

    Da nu-i musai sa fie sambata ori sambata asta. Atat ca ma gandesc la binele vostru, ca daca beti in timpul septimanii nu mai sunteti buni de munca.

  92. DeMaio Says:

    @Florin – În ceea ce mă priveşte, în curând nu mă mai duc la muncă decât beat :)

  93. Florin Says:

    * de fericire ca vine Megadeth si alte cele la noi :P

  94. DeMaio Says:

    @Florin – Din NEfericire, nu :)) Dar lasă, că vorbim noi :)

  95. black_theatre Says:

    “Nu esti niciodata prea batran pentru rock&roll.” – Bon Scott,cu putin timp inainte de a muri

    so…ride on! ride on! ride on!…

  96. DeMaio Says:

    @black_theatre – Aşa este :)

Leave a Reply

Do NOT fill this !